Тя идва!!!
Да, истина е! Няма лъжа, няма измама. Тя идва! Топновината, която „попари” всички българи, бе съобщена на официалния сайт на звездата в петък точно в осем сутринта. Мадона ще изнесе концерт в страната ни през тази година. Концертът е част от световното й турне Sticky & Sweet. Датата все още не е уточнена, но най-вероятно ще бъде след 20 август. Втората част от Sticky & Sweet ще започне на четвърти юли в Лондон. Освен в България, Мадона ще разкърши снага още в Белгия, Германия, Норвегия, Естония, Словения, както и в Румъния, Унгария и Сърбия. Звездата за първи път в кариерата си удължава турне. „Развълнувана съм да тръгна отново на път. Предстои ми да посетя места, където никога не съм била и да се завърна на места, които обичам”, казва Материалното момиче в официално пресинфо. Шоуто, което ще взриви феновете на стадион „Васил Левски”, включва четири части. Първата е в стил арт деко от 20-те години на миналия век. След това Мадона ще се завърне към успехите си от 80-те години и към корените на рапа. Третата част е повлияна от румънския фолклор, а последната – от Далечния Изток. По време на шоуто Мадона ще смени осем пъти костюмите си, а пет души ще й помагат да се преоблича. Между песните 50-годишната звезда ще има само по минута и половина за смяна на тоалетите. Организаторите очакват звездата да пристигне със150 камиона техника, с над 28 танцьори и музиканти, девет гардеробиери и 16 души, които ще се грижат за кетъринга и изхранването на екипа. Общо 250 души екип ще пътува с Мадж. Преди нея на сцената ще се качи Пол Оукънфолд, диджеят, който прави по-голямата част от ремиксите на звездата. Очаква се Мадона да кацне ден по-рано от шоуто в компанията на Лурдес, Роко и Дейвид. Току-виж видим русата амбиция под ръка и с новата й изгора – бразилския модел Хесус Луз.
Турнето Sticky & Sweet вече е част от рекордите на Книгата на Гинес като най-печелившата обиколка на солов изпълнител в историята на музиката. Освен това Мадона успя да спечели 290 млн., а до този момент шоуто е гледано от рекордните 2 350 285 зрители в 58 града. София готви се, кралицата на попа ще те отнесе като торнадо.
„Живанши кутюр” е подготвила два ансамбъла за звездата. Дизайнерският екип на „Живанши” се оглавява от Рикандо Тиши. Той е известен със слабостта си към тъмните цветове и готическите детайли. Най-плодотворно е сътрудничеството й с Жан-Пол Готие, който създаде специално за нея сутиена с конусовидни чашки през 1990 г. за турнето Blond Ambition.
През месец март се очаква на музикалния пазар да излезе DVD-то Madonna - Sticky & Sweet Tour, заснето по време на концерта й в Буенос Айрес.
Анатолий Попов
списание "Хай клуб" бр. 06/2009
Турнето Sticky & Sweet вече е част от рекордите на Книгата на Гинес като най-печелившата обиколка на солов изпълнител в историята на музиката. Освен това Мадона успя да спечели 290 млн., а до този момент шоуто е гледано от рекордните 2 350 285 зрители в 58 града. София готви се, кралицата на попа ще те отнесе като торнадо.
„Живанши кутюр” е подготвила два ансамбъла за звездата. Дизайнерският екип на „Живанши” се оглавява от Рикандо Тиши. Той е известен със слабостта си към тъмните цветове и готическите детайли. Най-плодотворно е сътрудничеството й с Жан-Пол Готие, който създаде специално за нея сутиена с конусовидни чашки през 1990 г. за турнето Blond Ambition.
През месец март се очаква на музикалния пазар да излезе DVD-то Madonna - Sticky & Sweet Tour, заснето по време на концерта й в Буенос Айрес.
Анатолий Попов
списание "Хай клуб" бр. 06/2009
Абонамент за:
Публикации (Atom)