Мадона - новото лице на D&G
Певицата обърна гръб на "Луи Вюитон" в полза на двамата италианци, които направиха прословутите костюми за турнето Girlie Show през 1993 г. След като отскочи до Бразилия, за да се запознае, както твърди клюката, със семейството на възлюбления си Жезус Лус, Мадона (Madonna.com) записа още един ангажимент в списъка си. Тя е лице на пролетно-лятната колекция на "Долче и Габанa" (DolceGabbana.it) за следващата година. Новината потвърди самият Стефано Габана в профила си в платформата за микроблогове "Туитър". "Рекламната кампания с Мадона е прекрасна, но не мога да издам нищо повече. Да работим с нея за нас е сбъдната мечта", написа дизайнерът. Италианското модно дуо е сътворявало не един или два ексцентрични тоалета за Кралицата на попа, но за първи път тя става лице на тяхна колекция. Снимките били направени в началото на месеца в Ню Йорк от фотографа Стивън Клайн. Колекцията на италианците носи духа на Сицилия, акцент в нея са корсетите. Два сезона Мадона беше лице на "Луи Вюитон" (LouisVuitton.com), но сега обръща гръб на френската марка в полза на италианците. Те направиха костюмите за турнето й Girlie Show през 1993 г. и последното - Sticky and Sweet, както и бодито, с което е на обложката на албума Hard Candy. Неведнъж певицата се е появявала на червения килим с тоалети на "Долче и Габана".