Лили Иванова: Мадона е успешен продукт на Шоубизнеса

Мадона е най-сполучливият продукт на американския шоубизнес. Това каза българската попзведа Лили Иванова по повод неотдавнашния концерт на Мадона в София.

Тя призна, че не е била на концерта, но с удоволствие би отишла на концерт на Тина Търнър или пък Елтън Джон. "Аз не съм ничий продукт. Всичко съм постигнала сама. Никой не стои зад мен - нито финансово, нито пък ми е помагал. Всичко съм постигнала сама", каза още Лили Иванова. Тя повтори неколкократно, че при организацията на предстоящите си концерти в София контролира всичко - от осветлението до камерите. "Приемам много критики, но зависи кой ме критикува, ако е господин Никой, това не ме интересува. Аз винаги питам музикантите си, слагам ги по-високо от певеца, затова се съобразявам с тях. Никой не е длъжен да обича всички, има градивна критика, съобразявам се с нея", каза още Лили Иванова пред БТВ. На въпрос дали се интересува от политика, тя отговори, че винаги се е интересувала, че не пропуска да гласува и че одобрява новото управление. Като човек на реда и дисциплината, това което виждам ми харесва, поздравления към Бойко Борисов, убедена съм че той ще се справи, каза още Лили Иванова.
БГНЕС