Мадона разказа за духовните си търсения

Мадона разказа в статия, публикувана в най-големия израелски вестник "Йедиот Ахронот", за дългото си духовно търсене, което я отвело до еврейската мистична религия Кабала, предаде АФП.

Материалното момиче, което ще бъде в Израел през септември, за да изнесе концерт в рамките на световното си турне "Sticky and Sweet", разказва, че е пътувала много по света, вечеряла е с държавни глави и е постигнала голям успех, но продължавала да чувства, че нещо й липсва в живота. "Бях възпитана да бъдат католичка и баща ми беше много религиозен, но нито един от въпросите ми не получи отговор", пише тя в статията, публикувана от "Йедиот Ахронот" на английски и иврит. Духовните търсения на кралицата на попа я накарали да започне да практикува йога, да изучава будизма, таоизма и Изкуството на войната и да чете за ранните християни. "Научих много и бях силно вдъхновена, но все още не мога да свържа нещата и не съм открила начин да пренеса и приложа тези знания в ежедневието ми. Търсех отговор", споделя 50-годишната поп икона. Тя разкрива, че търсенето й приключило, когато се обърнала към древната еврейска мистична традиция Кабала. "Осъзнах, че най-сетне съм открила религиозна система, която споделя философия, съчетаваща наука и духовност", пише Мадона, която е дарила милиони долари на училища във Великобритания и САЩ, в които се преподава Кабала. През 2004 г. тя получи еврейското име Естер, но не прие юдаизма. БГНЕС припомня, че на 29 август на стадион "Васил Левски" в София Мадона ще изнесе концерт в рамките на световното си турне, организиран от София Мюзик Ентърпрайсис.
източник: hotnews