Мадона, обичам те!

Сбъднах си мечтата! Да видя Мадона на живо. За никой от моите приятели не е тайна, че тя за мен е най-великата. И ще остане такава, след като видях с очите си как успя да взриви и разплаче 80 000 души на Олимпийския стадион в Атина. Това го може само тя и едва ли някой друг ще успее да повтори успеха й. Трудно е да се опише това, което видях и чух, то трябва да се види.
Събота 27 септември
7:05

След дългото нощно пътуване съм вече в Атина. Още на входа билбордовете ми напомнят защо съм тук. Събитието на годината според гръцките медии е след няколко часа, а феновете вече са окупирали стадиона от ранни зори. В центъра на гръцката столица групи от почитатели се отправят с тематично облекло и песни към Олимпийската гордост на гърците – стадион ОАКА. Гръцкото MTV е посветило съботната си програма изцяло на кралицата на попа, вестниците гърмят със заглавия „Кралицата на попа е в Атина”. Местните радио станции на всеки час отброяват колко остава до концерта, въобще треската, наречена Мадона, е завладяла всеки ъгъл на гръцката столица.
16:30
Не мога да издържа и веднага след разходката на Акропола хващам метрото за стадиона. Може историята на Гърция да е велика, а забележителностите да са супер важни, но идеята да стигна по-бързо до мечтата си и да видя Мадона е пъти по-гъделичкаща. След 12 спирки съм там. Еуфорията пред самото олимпийско село също е неописуема. Щандовете със сувенири на Мадона са накачулени от феновете. Шопингът е на 100% - едно от първите изживявания и допир до нашата икона. Народът е пощурял. Нащрек. Броящ секундите.
21:16
Как доживях този час, само аз си знам. Минутите се точеха като реклами по време на любимия ти екшън. Но ето ме – на ръба на търпението, вече невярващ, че това ми се случва. Шоуто започва десет минути по-рано от предвидения час. Боже, какъв подарък!...
Първото парче е Candy Shop. Осъзнавам го минута след като всичко започва... толкова ми трябва, за да овладея слуха и зрението си. Да възвърна контрола над краката и емоциите, които взривяват цялото ми тяло при вида на истинската, живата, моята Мадона! По дяволите контрола! Кому е нужен?! Това е Мадона! Пред мен!
Още със самото си появяване тя показва любовта си към феновете и изкрещява: „Здравей, красива Атина!” След тези думи стадионът буквално се взривява. 80 000 души пеят и плачат заедно с Материалното момиче. С първата песен Мадона се раздава на макс, а това е само началото на шоуто. Мултимедия, танци, нови аранжименти на песните и няколко стилни сценични костюма са само малка част от шоу, на което феновете се любуват цели два часа. Шоу, което едва ли някой от нас ще види повторно. Концертът е разделен на четири части, между които тематичните мултимедии оставят без дъх всички. Специално за атинската публика Мадона изпява култовото си парче Express Yourself акапелно. В този момент на хората около мен им потичат сълзи от очите. В края на шоуто Мадона разтваря широко ръце и ни „прегръща” всички, а на огромните видео стени се изписват думите Game over! Останалото е история.
Анатолий Попов
Атина

Материалът е публикуван в брой 40 на сп. "Хай клуб"